Gott nytt år!

Det blev en ruffsig uppsättning och spännet är på plats. Gott nytt år!

2 thoughts on “Gott nytt år!

  1. Hej, jag har en fråga.
    Jag hade nästan svart hår, det var väldigt mörkt. Sen färgade jag det rött. Men bara min utväxt blev röd, längderna såg(ser) bara mörka ut. Men om jag håller upp det mot en lampa ser man att det är väldigt mkt rött i håret. Men jag skulle vilja färga det så att det verkligen blir jätte rött.

    Hur jag jag göra om jag ska färga det hemma? Ska jag avfärga det först och sen sätta i en röd färg? Elr hur ska jag göra?

    Tacksam för svar!
    Kram

    • Hej Moa! Ja du måste avfärga längderna först så du får bort det svarta. Avfärga det så det blir ganska ljust om du vill ha det jätterött. Tänk på att inte lägga någon avfärgning på utväxten bara.

      Lycka till!

Kommentera

