Snyggast på Elle-galan

Jag måste hålla med de flesta andra Carolina Gynning var riktigt snygg på Elle-galan. Hon passar väldigt bra i sitt mörka hår och jättefin uppsättning.

Jag tycker Carolina är en riktig kameleont och passar verkligen i de flesta färger på håret. Hon måste vara den kända kvinnan i Sverige som byter frisyr oftast!

Långt mörkt hår i december

Mörk page någon vecka innan

Ljusbrun page i september

Långt brunt hår i augusti och precis innan det bond page

I slutet av januari hade Carolina långt blont hår.

Bilder från Gynning.net

3 thoughts on “Snyggast på Elle-galan

  1. Hej!
    Jag skulle vilja färga mina toppar i lila. Just nu är mitt hår brunt, lite mera än brunt men ändå inte mörkbrunt och du förstår. Jag vet inte hur jag ska gå till väga när jag ska göra det, jag antar att jag måste bleka topparna först och sen färga med den lila färgen?
    Undrar också om jag ångrar mig efter ett tag om jag bara kan slänga i en brun färg så att det blir som vanligt igen? 🙂

    • Hej! Ja jag tror att det kan behövas blekas lite det beror på hur stark färg du vill ha. Det kommer att tvättas ur ganska fort tror jag den lila färgen så då kommer det vara ganska lätt att få det brunt igen. Sen kan det vara svårt att få exakt den nyans du har.

      Lycka till!

Kommentera

