Golden Globe 2012

Var ni uppe och kollade på Golden Globe igår? Jag har frossat i en massa härliga bilder idag. Älskar att få inspiration av kändisar på röda mattan. Här kommer några bilder.

69th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

Kelly Osbourne i grått hår!

Charlize Theron i fin uppsättning och underbar klänning.

Golden Globes 2012 Best Dressed

Kate Winslet at the 69th Annual Golden Globe Awards at the Beverly Hilton in Beverly Hills, CA on Sunday, January 15, 2012.

Kate Winslet var väldigt vacker! Älskar frisyren och klänningen är också fantastisk.

Golden Globes 2012 Best Dressed

Nicole Richie visade att en enkel höghästsvans passar bra till gala klänningen.

Golden Globes 2012 Best Dressed

Nicole Kidman ä nog min favorit av de kändisar jag sett hittills! Hon har ju så galet snyggt hår och klänningen, helt underbar!

Madonna, snygg klänning men kanske inte den roligaste frisyren. 

4 thoughts on “Golden Globe 2012

  1. hejsan!
    din blogg äger.
    jag har lite längre än axellångt, uppklippt hår. jag är sugen på någon ny frisyr eller hårfärg, för nu har jag bara brunblondt tråkigt hår och en vanlig sidbena. vad tror du passar mig? jag är lite sugen på både lugg eller page, kan du visa några exempel på både ruffsiga och välfixade pager och luggar i ett inlägg?

  2. Pingback: Golden Globe | Fråga frisören & makeup artisten

Kommentera

