Läsarfråga, page med lugg

hejsan!
din blogg äger.
jag har lite längre än axellångt, uppklippt hår. jag är sugen på någon ny frisyr eller hårfärg, för nu har jag bara brunblondt tråkigt hår och en vanlig sidbena. vad tror du passar mig? jag är lite sugen på både lugg eller page, kan du visa några exempel på både ruffsiga och välfixade pager och luggar i ett inlägg?


Hej och tack så mycket! 

Jag tror att page blir jättefint jag gillar ju page väldigt mycket själv! Här har jag hittat lite olika frisyrer, hoppas du får lite inspiration! 


6 thoughts on “Läsarfråga, page med lugg

  1. Hej! Har du gjort något inlägg om frisyrer som passar olika ansiktstyper? Jag håller på att spara ut mitt hår, från att ha haft väldigt uppklippt jämt (det hemska 2000-talet och tonårstiden), men jag är rädd att långa och jämna längder inte passar mitt avlånga smala ansikte. Jag har väldigt definierade käk och kindben, men ansiktet är ändå inte fyrkantigt…

  2. Hej!

    Jag har långt hår, men jag gör inget med det utan det bara hänger där. Tråkigt.

    Funderar på att klippa mig väldigt kort, men hur vet jag om jag passar i det?
    Har tittat på ansiktsformer och sånt. Men jag vet ärligt talat inte vad jag har för någon typ.

    Hur vet jag om jag passar i det eller inte?

    • Hej! Det kan vara svårt att veta vilken ansiktsform och vilken frisyr man passar i. Trivs du i uppsatt hår och känner dig snygg i det? Då passar du bra i kort hår. Men ta gärna hjälp och råd från en frisör när du ska klippa dig. Sen får man våga ta lite chanser det växer ju alltid ut 😉

Kommentera

