Läsarfråga, tunt hår

Hej,
Du som jobbat länge med hår kanske känner till Original Silicea?
Jag blev rekomenderad den av en kompis som är jätte nöjd då hennes hår har blivit mycket tjockare och finare.
Hon är blond och jag mörkhårig, fungerar den på alla hår?
/ Lotta
Hej Lotta! 

Jag har provat Silicea och jag såg en förbättring på framför allt hår och naglar. Det passar för alla hår men har man redan bra hår kanske man inte märker så mycket skillnad som om man har slitet hår och sköra naglar. 
Lycka till! 
5 thoughts on “Läsarfråga, tunt hår

  1. Hej! Gillar du inredning, med inriktning på den franska lantstilen & shabby chic? Då har jag kommit rätt. Jag kombinerar det gamla med nytt. I min blogg Hemlängtan visar jag er hur jag inreder, hur man bakar bullar i 15 cm klack, vardagen som en ensamstående mamma och mitt intresse för skyhöga stilettklackar. Numera finns även mizs -hemlängtan på Facebook. Joina oss gärna där. Välkommen!

  2. Vilket tror du är bäst om man har både ricinolja och kompletterar det med vitaminer också, har samma problem nämligen typiskt skandinaviskt tunt hår vill ha tjockare och längre, vilka vitaminer tror du är bäst silica eller hårkontroll? Båda säger ju samma sak på förpackningen!
    Kram

    • Hej! Nej det påverkar inte håret som redan vuxit ut men det som växer sen efter att man börjat med silica blir tjockare och friskare. Man får alltså ha tålamod och vänta ett tag för att se resultatet!

Kommentera

