Läsarfråga, jojoba olja

Jojoba Oil 100 ml

Hej! Jag läste någon stans här i bloggen att du använde jojobaolja. Är det i ansiktet du använder den? Istället för en hudkräm då eller? Jag har provat att ta bort smink med den och det funkar fint. Men jag undrar om det är okej att ha kvar den på huden som en kräm liksom? Jag har ganska fet hy nämligen.. Tacksam för svar! 

Hej! Jag brukar använda jojoba olja istället för hudkräm och det funkar fint tycker jag. Den är inte så fet vilket gör att den passar bra till lite fetare hy. Jag brukar ha den varje kväll, på morgonen brukar jag inte behöva smörja in mig. Brukar även använda den när jag solar 

Hoppas det gav svar på din fråga 🙂

Kommentera

