Läsarfråga, sulfat och silikonfritt balsam

Oliv Hair Mask

Hej! Jag har en fråga. Fick redken’s natures rescue serie i julklapp. Gillar produkterna jättemycket! Mitt hår har aldrig varit så mjukt som det är nu efter att jag började använda de produkterna. Har självlockigt hår och därför är det ganska torrt. Till frågan: balsamet är redan slut och jag vill inte betala så mycket pengar för en liten balsamburk som räcker en månad. Har du tips på motsvarande balsam (sulfat- och silikonfritt) som är lite mer prisvärt? Vill ha mer produkt för pengarna. Shampot kommer jag fortsätta använda.

Hej! Jag har provat Oliv naturell som finns att köpa bla. på Åhlens. Jag tycker inpackningen och balsammet i den serien funkar fint och dom är inte så farligt dyra.

Lycka till!

Kommentera

