Läsarfråga,förminskar läppstift

Hejsan! Är så glad att jag hittat till din roliga blogg :). Jag har en fråga om smink. Jag har ganska tunna läppar och liten mun. Kan jag ha läppstift ändå? Har hört att det kan förminska ännu er. Kan jag ha t ex röda läppar?

Tack på förhand /Anna

Hej Anna! 

Kul att du gillar min blogg 🙂

Jag självklart kan du ha läppstift fast du har tunna läppar. Det man ska tänka på är att mörka färger förminskar så försök undvika allt för mörka läppstift. Rött är väldigt snyggt och vill du inte förminska kan du använda en ljusare mer klar röd /orange ton. 

Hoppas det gav svar på din fråga

 

Kommentera

