Hemma igen

Då var jag tillbaka i Sverige efter tre underbara veckor i Thailand. Under dom här veckorna har vi hunnit med Koh Lipe (vilket var paradiset på jorden, så underbart vacker), Railey Beach, Ao Nang och sist Bangkok. Väldigt olika platser och jag blev inte speciellt imponerad av Ao Nang och Krabi området men Koh lipe det var verkligen fantastiskt. Det är ju alltid kul att shoppa och äta gått i Bangkok men vi var där i 5 nätter vilket kändes lite för långt den här gången! Så den sista tiden hade jag lite hemlängtan.

Här hemma möts vi av våren vilket känns helt fantastiskt! Längtar ändå tillbaka till dom ljumna kvällarna på stranden med en god drink 😉

Nu är jag hemma i tre veckor sen ska jag åka ner till Franska rivieran. Vad jag ska göra där ska ni snart få reda på 🙂

Jag har nu lyckats komma in på min mail också så ni kommer att få svar på era frågor under dagen.

Hoppas ni får en fin dag!

2 thoughts on “Hemma igen

  1. Hej

    Jag mailade dig medans du var borta men fick aldrig något svar av dig under torsdagen. Kom mitt mail kanske inte fram?

Kommentera

