Kokosnötsolja

Köpte kokosolja nu när jag var i Thailand och har börjat använda den till lite allt möjligt. Jag använder den som hårinpackning, kroppsolja och som ansiktsolja varje kväll. Min hud bli verkligen super len och det bästa är att den inte är så fet utan går in snabbt i huden. Som inpackning fungerar den också jättebra! Håret blir verkligen åter fuktat och lent.

Den ska även vara bra för rynkor och pigment fläckar 🙂

Obs. jag läste att den kan täppa till porerna och ska därför inte användas i ansiktet, ingenting jag själv märkt men det kan vara bra att känna till. 

3 thoughts on “Kokosnötsolja

Kommentera

