Underhålla brännan

Nu har jag varit hemma 1,5 vecka och det känns som den mesta av solbrännan redan försvunnit. Som tur är finns det lite fusk.

Jag har en favorit när det gäller brun utan sol och det är Åhlens egna!

+ Den ger en snygg färg

+ Lätt att få jämn eftersom den är lite färgad

+ Billig

– Den luktar hemskt illa. Så illa att min pojkvän inte vill umgås med mig. Men efter en dusch är ju lukten borta men det där med att man måste vänta så många timmar innan är ju inte kul..

Har ni några tips på en brun utan sol som inte luktar päckel?

 

2 thoughts on “Underhålla brännan

  1. Jag använder en från ACO som heter sunkissed. Den luktar fräscht med en hint, en väldigt liten en av BUS. Jag använder den för att fördjupa brännan och den bygger upp en naturlig bränna. Den är ett måste i min sminkväska.

Kommentera

