Bröllop, bröllop och bröllop

Det är vad som rörs sig i mitt huvud just nu! Två av mina bästa vänner kommer att gifta sig snart och efter det är det även dags för mig och min sambo. Känns overkligt!

Det finns verkligen mycket kvar på to do listan men två viktiga saker är bestämt. Jag har köpt min drömklänning och jag har valt vilken frisyr jag ska ha. Det här med frisyren var inte lätt. Eftersom jag jobbar med hår har jag minst sagt stora krav på min frisör. Som tur är är en av mina bästa vänner en riktig stjärna när det kommer till uppsättningar så jag kommer vara i trygga händer.

Nu är det skor och ett hårsmycke som står på listen! Jag älskar dom här skorna från Pretty Ballerinas. Ja jag kommer faktiskt att välja platta skor. Jag vill känna mig bekväm, det kommer ju bli en lång dag. Sen är min klänning lång vilket gör att skorna inte kommer att synas. Jag vill inte ha vita skor heller utan mer åt puder, puderrosa och guld. Precis som de här, älskar när det är en annan färg längst fram också.

Skor - Pretty Ballerinas: Gueta Ales | Skon sedd ovanifrån

 

 

Kommentera

