Godmorgon från soliga Rivieran

Hej på er! Nu har jag kommit till rätta här på Franska Rivieran! Vilket underbart ställe, känns fantastiskt att få möjligheten att bo här.

Det var helt fantastiskt väder igår, 18 grader och inte ett moln på himlen!

Firade med jordgubbar till frukost. Hoppas ni får en fin dag och att det inte är allt för kallt hemma i Sverige!

One thought on “Godmorgon från soliga Rivieran

  1. Tack för svaret, ska testa mig fram! 🙂 Jag har skickat två bilder till dig på din E-post, kolla gärna det och svara på min/mina fråga/frågor, tack.

Kommentera

