Björn Axén Volumizing

Jag vill varna för Volumizing serien från Björn Axén! Jag fick den i prov och när mitt schampo i helgen tog slut provade jag både schampot och balsamet. Resultatet blev verkligen katastrof! Det måste vara väldigt mycket silikon i, det la sig som en hinna både i hårbotten och på håret! Jag har fortfarande inte fått ur det ordentligt fast jag tvättat det några gånger. Nu har jag bara sulfat fria schampon så jag måste nog gå och köpa något riktigt starkt för att få bort det.

Björn Axén Volumizing får tummen ner!

En serie som jag däremot gillar i Björn Axén är den här. 

2 thoughts on “Björn Axén Volumizing

Kommentera

