Äntligen gult

Det blev en tur till Sephora i Cannes i helgen. Där hittade jag bland annat det här snygga nagellacket! Det är från Sephoras egna märke och kostade 5 euro om jag inte minns helt fel. Jag har aldrig testat deras egna nagellack förut men det här gillade jag verkligen! Det krävdes tre lager för att få det jämnt, men så tycker jag det alltid är med gula lack.

Ett tips är att alltid använda underlack speciellt gula lack kan miss färga naglarna annars.

Till min pojkväns förskräckelse blev det också ett par matchande gula ballerinaskor.

2 thoughts on “Äntligen gult

Kommentera

