Tips för torrt hår

L`oreals inpackning absolut repair är en prisvärd inpackning för torrt och skadat hår

Hej! Är en kille på 18-år som har stora problem med att mitt hår, som ofta blir väldigt torrt. Jag plattar och stylar håret varje dag. När jag plattar använder jag värmespray, och som styling vax och hårspray. På grund av att jag mer eller mindre måste göra i ordning mitt hår varje dag, måste jag även tvätta ur det varje dag. När jag tvättar ur det använder jag ett milt schampo och balsam. Därför undrar jag om du kan ge några tips för att förhindra torrt hår?. Med vänliga hälsningar Kasper.

Hej! 

Jag tycker du ska prova att göra en inpackning lite då och då när du tvättar det. Välj en inpackning för torrt hår. Tycker du att det fortfarande är torrt kan du komplettera med en hårolja! Kokosolja tycker jag själv är bra. 
 
Hoppas det gav svar på din fråga! 
Kommentera

