Markerade och definierade ögonbryn

Maj är äntligen här och sommaren snart också! I mode branschen ligger dom ju några steg för och där pratar dom om våren 2013. Men så långt har jag inte kollat men jag har sneglat lite på vad som händer till hösten.

På höstvisningarna har det visats bland annat markerade och definierade ögonbryn. En trend som håller i sig alltså. Jag gillar markerade ögonbryn och blockar mina väldigt lite. Det ska vara en snygg form och unibrow vill man helst inte ha men annars tycker inte jag man ska plocka för mycket.

Jag brukar även färga min bryn för dom bleks väldigt mycket av solen speciellt här nere i södra Frankrike. Jag brukar färga dom med Refectocil som jag tycker är den bästa. Den finns att köpa på bland annat eleven.

Kommentera

