Läsarfråga, frisyr för ovalt ansikte

Hej. Jag har en fråga , ska iväg till frisören för att klippa mig men jag har ingen aning hur. Vill absolut inte ha kort hår så undrar ifall du kanske kan lägga ut bilder på mellanlångt hår ?? Hade verkligen uppskattat.. Jag har ju ett oval format ansikte och nu har jag långt hår nedan för brösten.. ? Några tips??
Ha det gott

Hej! Jag tycker du ska satsa på en lite längre page! Till din ansiktsform passar egentligen det mesta, om du vågar är det fint med en page som slutar vid hakan. En sidbena eller en snedlugg är också jättefint till en page.

Hoppas du får lite inspiration!

 

One thought on “Läsarfråga, frisyr för ovalt ansikte

Kommentera

