Läsarfråga, brudaccessoarer

Hej! Fantastisk blogg med mycket inspiration! Det är så att jag ska gifta mig nu i sommar och letar efter något att ha i håret. Jag såg att du jobbar mycket med bröllop så jag tänkte om du har något förslag? Jag vill inte ha tiara, krona, slöja eller flor. Men något slag smycke skulle jag vilja ha.. Jag kommer att ha håret uppsatt i en låguppsättning. Gärna lite retro style! 

Tacksam för hjälp

Hälsningar 
Maria

Hej Maria!

Vad roligt att du ska gifta dig, grattis! Tack vad kul att du gillar min blogg 🙂

Jag har hittat lite olika accessoarer som jag tror kan passa den looken du vill ha. Alla smycken kommer från Jennifer Behr förutom den första som får vara inspiration bara. Men jag har sett en liknande på H&M och kanske finns den kvar om du har tur. Annars är ett tips att kolla på Antikt, gammalt & nytt i Stockholm.

Lycka till!

 

2 thoughts on “Läsarfråga, brudaccessoarer

  1. Hej!
    Jag har ganska långt (till brösten ungefär), lockigt (naturligt), blondt hår och plattar det alltid men har tröttnat på det och tycker att det ser tråkigt ut. Skulle du kunna ge mig ett tips på hur jag kan styla och klippa mitt hår om jag vill ha det lite busigt men rakt.
    Tack i förhand!

Kommentera

