Inspiration flätor

We heart it 

10 thoughts on “Inspiration flätor

  1. hejsan, ja tänkte fråga dig lite om färgbomben från revlon! jag har mörkt hår med lite röda nyanser i, nu skulle ja vilja ha en lite ljusare brun till sommarn, kan man använda en färgbomb istället för att färga håret? å hur vet jag vilken som passaR :))?

    • Hej! En färgbomb är en inpackning som bara kan färga mörkare eller ge en annan ton till redan färgat hår. Du skulle behöva färga det eller bleka det för att få det ljusare. Sen kan du använda inpackningar för att fräscha upp färgen.

  2. Hej! Jag har råttfärgat hår och färgat i brun/rött. Problemet är att färgen försvinner väldigt fort, ungefär på en vecka och ser jätte dassigt ut. Vilken färgbomb från revlon tror du jag kan använda mig av? Känns som att Fire Red är för rött för mig, men vill ändå ha en nyans i rött.

  3. Hejsan!
    Jag har ett stort problem med mitt hår!!
    Har färgat det flera gånger på ett år, men kan inte få den färgen jag vill ha.
    Jag har haft en mörkbrun med lite rött hårfärg men så blekte jag det och kom en ljusbrun färg i. Men det blev lite orange speciellt på huvudbotten!! 😦
    Kan jag få bort det orange? Och hur?
    Ville heller inte ha grönt hår,för det har jag också haft!!

    • Hej! Vilken färg är det du vill ha? För att få bort det som är orange kan du lägga i en brun färg som är kall. Men det bästa är att du går till frisören så får du ordning på ditt hår och den färgen du vill ha. Kommer bli billigare en om du färgar det så mycket hemma :). Lycka till!

      • Hej igen,jag är ute efter att få ljusbrun färg men det är svårt med mitt hår. Du kan kanske säga ett namn på en kall färg du tycker jag skal använda? 🙂

      • Just nu är pengarna problemet för att kunna ta till frisören så vill helst pröva själv. 🙂

Kommentera

