Läsarfråga, Färgbomb

Hej Sandra 🙂

 
Jag har länge gått och funderat på vad färgbomb är och hur det går till.. Jag har sett att många tjejer använder det och jag själv börjar bli sugen på att prova det. Så, vad är det? Och hur länge sitter det i? Sliter det lika mycket som en vanlig permanent hårfärg? Och slutligen, vart kan jag köpa detta? Finns det någon internetsida osv 🙂 
Tack för en bra blogg 🙂 
Hej!

En färginpackning fungerar bara på blekt eller färgat hår och den fungerar som en lätt toning. Den kan inte ljusa upp håret eller färga det flera steg mörkare, den är framför allt till för att ändra tonen på håret. De finns att köpa t ex på Lyko.se 
Hälsningar Sandra
7 thoughts on “Läsarfråga, Färgbomb

  1. Det absolut sämsta med den där färgbomnen är att den innehåller Cathon CG som är ett konserveringsmedel. Det skriv på flaskan som Methylisotiasolinon eller Methyltiasolinon. Det är det mest allegiframkallande konserveringsmedel som finns. Det har förstört livet för många, ink mej. Har kroniskt handexem.

  2. Hejsan, jag har förgat mitt hår rött och jag var ute efter den där jätte starka eld röda håret ! Men de blev såklart inte så utan en konstig blandning.. Kan den här produkten hjälpa mig få den skrik röda färgen eller måste jag bleka mitt hår helt för att sen lägga i en stark röd färg ?:/

Kommentera

