Läsarfråga, slingor i mörkt hår

Hej!

 
Jag skulle vilja ha lite tips ifrån dig. Det är såhär att jag är jättetrött på min hårfärg och skulle vilja göra någon förändring iform av slingor. Om jag har ganska så mörkbrunt hår vilken färg på slingorna tycker du skulle passa bäst då ? Jag vill inte få gula tigerränder i mitt hår.
 
Det skulle vara väldigt kul om jag fick ett svar.
 
/ Mathilda 
Hej Mathilda!

Just nu är det väldigt modernt med slingor som ser naturliga ut, som att håret blivit solblekt i solen. De här slingorna gör frisören på frihand just för att det ska bli naturligt och inte några ränder vid hårbotten. Man gör de tunnare vid botten och tjockare längre ut. Jag tycker du ska bleka någon nyans ljusare bara och gärna lite ljusare i t ex luggen där håret oftast blir mer solblekt. Här är några bilder som jag hoppas ger inspiration.
Lycka till!
Sixty-four percent of Canadians prefer dark hair, according to the Dove  Eva Longoria | Beauty News | celebrity | beauty | Now magazine
One thought on “Läsarfråga, slingor i mörkt hår

Kommentera

