Instagram

 

Nu kan ni följa mig även på Instagram, Beuty_things heter jag där!

2 thoughts on “Instagram

  1. Hej!
    Jag undrar om du skulle kunna tipsa och inspirera till lite frisyrer för oss med en fyrkantig form på ansiktet. Som du kanske förstår så har jag fyrkantig form på ansiktet, men också lite smått runda kinder (har fortfarande lite babymull) och hög panna. Jag har väldigt tunt och fint hår. Det är långt och har en naturligt kopparröd nyans. Det jag vill dölja lite är min höga panna och det höga hårfästet, hårfästet ligger jämt med öronen ungefär om du förstår?

    Jag vill gärna behålla längden men klipper gärna snedlugg och så.
    Tack på förhand! Mvh Martina

Kommentera

