Blått på ögonen i höst

Anna Sui

Stella McCartney

Bilder från Style.com 

6 thoughts on “Blått på ögonen i höst

  1. Hej och tack för en jättebra blogg!
    Jag undrar om du skulle kunna posta bilder på lite olika blondgråa hårfärger. Jag har nu ganska blont hår men en mer grå utväxt. Jag tänkte försöka hitta ett mellanting av grått och blont som ser bra ut och som jag kan ta med till nästa frisörbesök. Du kanske har några idéer på snygga hårfärger?
    /Sandra

    • Hej Sandra! Tack :). Jag ska absolut hitta några bilder så du får inspiration. Men menar du grått eller är det askblond/råttfärgat du menar? Jag har svårt att tro att din utväxt är grå 😉

  2. Hej!
    Jag har funderat på att börja äta hårkontroll för att få mitt hår att växa och bli längre snabbare. Är dock lite rädd över om det finns någon bieffekt om man någon gång skulle sluta äta dom. Tror du att håret blir ”svagare” tills man börjar äta dom igen om man skulle sluta, eller tror du det inte händer någonting? Tacksam för svar!

    • Hej! Jag har ätit hårkontroll och har aldrig varit med om någon bieffekt. När du slutar kommer håret gå tillbaka till så som det var innan du började men sämre tror jag inte det skulle bli.

      Hoppas det gav svar på din fråga!

  3. Hejsan!
    Har du något tips på balsam utan silikon? Det jag använder nu börjar ta slut och jag är sugen på att testa något nytt. Och sen undrar jag är det bara jag eller behövs det mer balsam nu än förut när jag använde balsam med silikon? Tacksam för svar

    • Hej Agnes! Jag gillar Matrix Biolage Colorcaretherapie Delicate Care Conditioner. Nej ska inte behövas egentligen, men eftersom det inte är silikon i kan det kännas lite strävare. Oftast känns det bra sedan när det torkar. Lycka till!

Kommentera

