Läsarfråga,

Hejsan Sandra!
Jag har en fråga, i morgon har jag tänkt att klippa av halva mitt hår och köra på axellångt i höst, men jag har total idebrist på vad jag ska klippa, om jag ska bara köra kort o lite uppklippt, eller om jag ska våga mig på en så kallad angled bob. Men jag tycker det är så fint att ha stora lockar om man har kort hår, kan man ha det med en angled bob? Ser det inte konstigt ut då?  Skulle också bli jätteglad över att få lite tips o inspiration. Känns lite läskigt att kapa av hälften haha men nu ska det ske!

Glada hälsningar

Veronica

Hej Veroncia! Jag gillar verkligen den här frisyren som Ashley Olsen har, en av mina absoluta favoriter! Så jag tycker du ska klippa en axellång page, gärna sidbena och sen locka det lite snabbt med en stor locktång för att få den rätta looken. Klipp den aningen kortare bak men inte så mycket och klipp upp lite för att lite liv i håret. Det är även jättefint att ha den här frisyren stylad rak eller vika in topparna för en mer klassisk page.

Lycka till nu!
Kommentera

