Helgen i Instagram

Hittade mitt favorit hårspray Forecful från Redken för halva priset mot vad jag betalar i Sverige, åt goda franska bakverk, målade naglarna höstigt svarta, besökte ett parfymeri i Grasse och fick en tvål. Sedan njöt jag såklart av vädret, 30 grader på dagarna och ljumna kvällar på balkongen.

På Instagram heter jag Beauty_things. Är det många av er som läser min blogg som har Instagram? Jag vill gärna följa er läsare, tycker Instagram ger så mycket inspiration. Om ni lämnar en kommentar på Instagram så följer jag er!

2 thoughts on “Helgen i Instagram

  1. hej!
    Jag har en fråga. Just nu har jag brunt hår, mörkare än ljusbrunt men inte jätte mörkt. Jag är sugen på att ljusa upp mitt hår, inte till blondt men till ljusbrunt eller blonda slingor. Men jag vill att det ska se naturligt ut. Går det? Och hur gör jag det på bästa sätt?
    MVH
    Julia

Kommentera

