Inspiration senapsgult

 

Bildernas källa hittar ni här

7 thoughts on “Inspiration senapsgult

  1. Heeej jag ville bara fråga ifall om kort eller lång hår kommer att vara populär på hösten och framåt ? För jag har långt hår just nu men funderar på att klippa de som är lite slitna o så , fast jag plattar mitt hår nästan varje dag så att det är rätt mke sliten så jag är faktiskt lite rädd om att mitt hår kommer va kort .. Och då menar jag att de kommer kanske va exakt över bröstet..

  2. Heeej jag ville bara fråga ifall om kort eller lång hår kommer att vara populär på hösten och framåt ? För jag har långt hår just nu men funderar på att klippa de som är lite slitna o så , fast jag plattar mitt hår nästan varje dag så att det är rätt mke sliten så jag är faktiskt lite rädd om att mitt hår kommer va kort .. Och då menar jag att de kommer kanske va exakt över bröstet…

  3. Hej! Jag hittade till din blogg just för att jag söker information om vad jag kan göra med mitt hopplösa hår! Jag har ”typiskt” skandinaviskt hår. Det är VÄLDIGT tunt (och stripigt) och jag har den här råttfärgen med ganska mycket röda pigment. Så när jag väl har färgat håret kommer de röda pigmenten fram och jag får (enligt mig) en alldeles för orange ton. Mitt hår är också väldigt känsligt och det blir slitet jättefort, samtidigt som det blir fett redan dagen efter jag tvättat det. Jag slutade färga håret för flera år sedan och har alltså bara min naturliga hårfärg kvar. Detta gjorde jag i hopp om att jag skulle få bättre hårkvalité, men det har inte fungerat. Jag funderar därför på att börja färga/tona håret igen och undrar om du har lite tips till mitt katastrofala hår.. 😦 Jag tänker att jag kanske skulle kunna lägga i blonda slingor för att liva upp håret lite mer, men jag har blekt slingor förut och mitt hår blev jätteslitet just där slingorna var. Kan jag färga eller tona håret och få en ljusare fräschare ton i håret? Jag har kämpat i flera år för att få mitt hår att se fräschare och fylligare ut, men ingenting jag gör verkar fungera 😦 Jag börjar bli desperat och funderar på att leta upp schampoon som är för håravfall och liknande för att se om jag kan få lite mer liv i håret.. 😦 Förlåt för en extremt lång text, men jag hoppas att du har något/några tips på lager som du kan dela med dig av till mig. Tack på förhand! Vänliga hälsningar, Emma.

    • Hej Emma! Jag tycker du ska göra lite ljusa slingor, det ger lite liv till håret och gör det lite tjockare. Det behöver inte bli slitet om man använder milda färger! Jag tror inte att schampo mot håravfall kommer att hjälpa på ditt hår, satsa istället på volym prosdukter. Torrschampo tex ger bra volym! Lycka till!

Kommentera

