Instagram pics

Jag är så dålig på att ta bilder, jg tycker det är jätteroligt men jag glömmer alltid! Instagram är ett bra sätt att snabbt och enkelt ta fina bilder så nu ska jag bättra mig! Här är lite bilder från när jag var hemma i Stockholm och jobbade i helgen. Ser ni att hon har lösfransar? Jag älskar tre bens fransar, det blir så naturligt!

Jag hann också fynda lite tax free, bl a. min favorit när det kommer till flytande foundation Clarins Skin Illusion.. 

Beauty_things heter jag på Instagram

Kommentera

