Blå höst

Bildernas källor hittar ni här 

 

2 thoughts on “Blå höst

  1. Hej jag är verkligen i behov av att bli blond, riktigt kall blond, näst intill platina. Hur ska jag gå till väga? miitt hår är riktigt torrt och så, men jag vill verkligen, blondering utan amoniak vart kan jag få tag på det? måstej ag gå till frisör då eller kan jag köpa det någonstans? Tacksam för svar:)

    • Hej! Det beror på hur ljus du är nu men jag tror att du först måste bleka, sedan lägga i en ljusaskblond färg för att få ett snyggt resultat .Jag vet inte om det går att köpa amoniak fri blekning i vanliga butiker, det bästa är om du går till en frisör! Att bleka och färga ljust är väldigt svårt och risken är att håret blir slitet och gult.

      Lycka till!

Kommentera

