2 tankar om “Inspiration Vanessa Paradis

  1. Hej Sandra! Jag har en fråga till dig, vad använder du för sminkpenslar/borstar? Alltså vilket märke är jag ute efter. Eller skulle du kunna tipsa om ett bra och professionellt kit då jag själv utbildar mig till makeup artist. Tycker du syntethår eller naturhår är bäst?

    Mvh, Elinor

    • Hej Elinor! Jag använder nästan bara penslar från Makeupstudion där jag utbildade mig. De har en webshop makeupfabriken.se där man kan beställa deras prosukter. Jag tycker deras penslar är jättebra, annars gillar jag Mac och Makeupstores också. Syntethår är bra till kladdiga produkter som concealer, foundation och läppstift. När man lägger skuggor, puder och rouge använder jag alltid naturhår.

      Hoppas det gav svar på din fråga och lycka till!

Lämna en kommentar