Läsarfråga, budgetsmink

Hej Sandra! 

Jag har precis börjat följa din blogg och jag gillar den skarpt 🙂

Jag skulle bli så glad om du vill tipsa om lite budget märken. Jag pluggar så min beauty budget är inte så stor just nu men jag älskar smink. Jag såg att du tipsat om Elf förut är det ett bra märke? Är det krångligt att skicka efter? 

Snällt om du orkar tipsa 🙂

/Anna 

Hej Anna!

Jättekul att du hittat hit 🙂

Jag har satt ihop lite budget smink här som jag gillar, hoppas det kan inspirera dig! Angående e.l.f har jag testat läppstift, läppglans, puder och ögonskuggor. Alla produkterna har varit helt okej, min favorit är läppglanset. Det går smidigt att beställa därifrån!

Kommentera

