Ny vecka

Vilken fantastisk helg vi haft i Italien! Nu är det ny vecka och den här veckan är det plugg som gäller. Jag har börjat en ny franska kurs och det är en nivå som jag kommer få kämpa hårt med! Men först ska jag svara på alla era frågor jag fått under helgen på mail. Ni som är osäkra var ni ska skicka era frågor så går det bra att kommentera i bloggen, maila på fragafrisoren@hotmail.com eller fråga på twitter. Jag svarar på alla era frågor så fort jag kan. Hoppas ni får en fantastisk måndag!

2 thoughts on “Ny vecka

Kommentera

