Måndagsinspiration

Vackra Sophia Loren 

4 thoughts on “Måndagsinspiration

  1. Hej! För ett tag sen färgade jag håret hos frisören och det blev gråaktigt och väldigt misslyckat så hon gjorde om allting och mitt hår tog väldigt hårt på det. Nu tappar jag kopiösa mängder hår varje dag.. Har du några tips på någon produkt eller liknande jag ska använda för att ge håret styrka? Eller tabletter eller så? Eller något som får håret att växa snabbare på något sätt? Är villig för att ta den mesta i detta läget! Tack

    • Hej Lisa! Va tråkigt att ditt hår blivit förstört genom fel färgning. Den bästa serien mot skadat, svagt och preparerat hår är redkens extreme serie tycker jag. Den bygger upp och stärker håret. Prova schampo, conditioner och en leave in produkt som heter Anti snap. Du kan också prova kosttillskott t ex från hårkontroll. Lycka till!

Kommentera

