Hårkontroll

I min blogg har jag tipsat många gånger om hårkontroll som är ett kost tillskott för hår och naglar. Nu har hårkontroll kommit ut med en helt ny design och dessutom har de uppdaterat innehållet. Jag ska testa hårkontroll igen och hoppas på att mitt hår och naglar kommer att växa så det knakar i vinter.

Är ni intresserade att testa nya hårkontroll? Jag tänkte göra en tävling för er läsare så ni också får chansen att testa, den kommer upp på måndag så håll utkik!

One thought on “Hårkontroll

Kommentera

