Julmys

vinnare1

Bilder från min Pinterest 

Jag börjar den här regniga fredagsmorgonen med att drömma mig bort till julen. Det känns inte alls som att det snart är jul men det är december imorgon och första advent på söndag. Jag tror aldrig jag har längtat så här mycket efter julen, det ska bli underbart att åka hem till ett förhoppningsvis snötäckt Sverige över jul och nyår. Jag ska ändå försöka göra lite julmys här hemma idag inför helgen. Jag ska t ex baka saffransbiscotti. Jag har ingen aning om vi packade ner några julsaker så jag ska leta igenom alla lådor vi har för nu vill jag ha julstämning.

Kommentera

