Läsarfråga, Nobel tema

Hej! Jag ska på en 30 års fest med Nobel tema nu i helgen och skulle behöva lite hjälp. Jag kommer att ha en lång svart klänning och känner att jag måste ha lite roligare smink o accessoarer för att pigga upp lite. Jag vet inte heller vad jag ska göra med håret, jag har långt blont hår. Jag trivs inte i uppsatt men vill ändå att det ska se Nobel fint ut. Klänningen är axelbandslös men jag kommer ha en svart sjal till också! Har du några idéer på hur jag kan få fram Nobel temat? Hoppas du kan ge mig lite råd. 

/Anna 

Hej Anna!

Vad roligt med Nobel tema! Jag skulle satsa på röda läppar, svart eyeliner och utsläppt lockigt hår. Lägg det gärna i sidbena för lyxigare look och satsa på ett diadem för mer lyxkänsla. Det behöver ju inte vara kungligt maffigt utan enklare tunnare varianter är väldigt fint till ett utsläppt hår. När det gäller accessoarer i övrigt satsa på ett par maffiga örhängen och lyxiga armband, kolla in t ex Glitter eller Accesorize.

Lycka till och hoppas du får en jätterolig fest!

Bild här ifrån

Blake Lively Vogue

Prinsessan Madeleine på Nobel

 

Bild här ifrån

Kommentera

