Sommar hos Vogue

Doutzen Kroes Vogue UK January 2013 pictorial Här känns det inte ens som att vintern börjat! 15-16 grader på dagen känns ju mer som höst eller vår, sen den här underbara värmande solen. Jag blir så glad av solen och den ger mig så mycket mer energi. Men det ska bli kul att åka hem nu till jul och få uppleva en förhoppningsvis kall och vit jul. Men sommar är ändå min absoluta favorit tid på året. Jag längtar till att hänga på stranden igen, förhoppningsvis med en sån här snygg bränna och hår. Jag vill nämligen  att mitt hår ska se ut precis så här nu till våren, lite mörkare i botten och beige blonda längder. Bild från brittiska Vogue

2 thoughts on “Sommar hos Vogue

Kommentera

