Underbar uppsättning

Photos from "Gossip Girl" final episode: the big day.(Photo/Xinhua)

Photos from "Gossip Girl" final episode: the big day.(Photo/Xinhua)

Såg precis sista avsnittet av Gossip Girl. Åh wow vad jag blev kär i Blairs look här. Hennes klänning är ju helt underbar (Elie Saab) och så snyggt med den mjuka uppsättningen till. Jag önskar att jag fick gå på en fin fest snart! Lite inspiration till er som ska på bal, bröllop eller gå på en riktigt fin nyårsfest i alla fall.

2 thoughts on “Underbar uppsättning

  1. Hej!

    Jag har lite funderingar kring hårvårdsserier. Jag har sett att Loreal Professional, expert-serien kommit med nya produkter, Pro Keratin. Jag har jättelänge använt expert-seriens Absolute Repair, och jag tycker jättebra om den, jag upplever att mitt hår håller sig rent längre och tar MINDRE skada än av andra märken jag provat.

    Men mitt hår är sånt där tunt, alltså väldigt tunna hårstrån. Det är väldigt rakt naturligt, så jag har slutat platta det och i allmänhet utsätta det speciellt mkt för värmeverktyg. Dock har längderna varit utsatta för en del blekningar, och det resulterar i väldigt sköra hårstrån. De går av fort, väldigt mkt kluvna toppar och så. Tror du att Pro Keratin-produkterna skulle motverka detta bättre än Absolute Repair-produkterna?

    • Hej Marina! Jag har inte provat Pro Keratin själv men vad jag förstod så bygger och reparerar Pro Keratin framför allt håret mer an vad Absolute repair gör. Den är snäppet bättre kan man säga om man har riktigt skadat hår! Jag tycker du ska prova den om du tycker att ditt hår är svagt och lätt går av, du kan ju alltid varva med Absolute repair ibland också.

      Lycka till!

Kommentera

