Regn, regn och regn

Pinned Image

Remember This Moment

Vad som händer i Frankrike just nu är att det regnar. Det har regnat klippt hela helgen och det regnar fortfarande. Inte så kul att varken sminka sig , fixa håret eller dra ut på stan. Det regnar nämligen inte uppifrån utan från sidan och blåser som bara den! Söndagskvällen tillbringar jag därför inomhus med ett glas vin och svarar på alla era frågor som kommit under helgen. Det är så kul att så många följer min blogg och att ni har så många frågor.

Ibland får jag frågan om jag verkligen svarar på alla era frågor och svaret är Ja! Jag svarar på alla era frågor så gått jag kan och så fort jag kan!

Hoppas ni också har en fin söndagskväll!

Kommentera

