Läsarfråga, rosa läppstift

makeup

Hej!
Jag ska på konsert nu i slutet av februari och min fråga lyder :
Jag har riktigt gröna ögon och mörk brunt hår. Jag skulle vilja framhäva mina gröna ögon, tillsammans med ett rosa läppstift. Så jag undrar vilken sminkning/färger ska jag ha för att framhäva dom tillsammans med det rosa läppstiftet och mörkbruna håret? Håret kommer vara utsläppt och med stora lockar.
Samt undrar jag vilka färger på kläderna passar ihop med sminkningen/läpparna? Jag har en stil som blandas med rockigt och vintagestil så ngt med blommor är inget för mig hehe. 

Väldigt tacksam för svar och vore super om du kan hjälpa mig!

Hej!

Den här looken som Scarlett Johansson har här tror jag skulle passa dig. Den varma, brun/rosa skuggan tar fram din gröna ögonfärg och passa bra ihop med rosa läppar. Jag skulle matcha det med en vit eller svart överdel och ett par byxor med skinndetaljer, eller slitna jeans så det inte blir för gulligt.

Hoppas du fick lite inspiration!

 

Kommentera

