Pojkklippt

.

Twiggy inspirerad look, så snyggt med pojkkort hår på tjejer.

4 thoughts on “Pojkklippt

  1. Hej, jag vill gå tillbaka till min riktiga hårfärg vilket är ljus koppar röd/blond, men efter att ha haft blont (slingat hår) länge gick jag till frisören och sa att jag ville gå tillbaka till min naturliga och hon sa att det var så slitet att det hon behövde lägga i en mörkare färg men att det skulle tvättas ur med tiden vilket det gjorde men då vart mitt hår en mörk röd färg som inte såg naturlig ut, efter det har jag lagt i olika bruna toningar för att täcka den färgen. men nu går den inte riktigt ur och jag är trött på att tona. Kan jag gå tillbaka till min riktiga färg på nått sett ? mitt hår är nu rött högst upp och mörkare i topparna.Kan man färga blonda och kopparfärgade slingor över detta hår?
    Jätte tacksam för svar:)

  2. Hej! Jag är blond från början men har tidigare tonat håret mörkt. Sen ville jag få tillbaks det blonda och slingade det själv hemma till blond. Så har jag haft det nu ett tag och fått en mörkare blond/råttfärgad utväxt. Då undrar jag, går det att färga det ljusbrunt/brunt utan att det blir 2 olika missfärgade nyanser?

    • Hej! Det kan bli lite skillnad, botten kan bli lite mörkare vilket bara är snyggt och ger ett naturliga intryck. Det som också kan hända är att slingorna drar åt sig för mycket färg och blir mörkare, speciellt om det är slitet. Men om det blir så tvättar du ur det ganska snabbt. Se till att välja en färg med lite värme i också annars kan det ljusa skifta lite i grönt.

      Lycka till!

Kommentera

