Läsarfråga, kort brudfrisyr

Hej! Jag blev så glad när jag ramlade in på din sida. Väldigt mycket fin inspiration! Jag har en fråga, jag ska gifta mig i sommar och har kort hår. Jag har försökt hitta inspiration men det är jättesvårt. Jag har en kort ”pojkklippt” och det kommer inte hinna bli så mycket längre. Tacksam om du kan hjälpa mig 🙂 

Hej! Jag tycker du ska satsa på någon fin detalj i håret för att göra det festligare. Här är några bilder som jag hoppas du kan inspireras av. Bilderna är från min Pinterest. 

Short Hair Bridal

pixie cut short hair #wedding #hair

short hair wedding

Short Hair Wedding Hairstyle

Kommentera

