Läsarfråga, lila effekter

Hej! Jag funderar på att lägga i lila effekter i mitt hår. Alltså typ dipdye eller ombre! Mitt hår är nu mellanblont/mörkblont och jag har lite blekta slingor i längderna och topparna är nästan vita efter jag varit utomlands ett tag. Min fråga är om det skulle funka med en färg inpackning, funderar på den från revlon som heter 200 violet. Vad tror du om den? Jag läste att den inte tar på ofärgat hår, men det är ju mest mina toppar jag vill lägga på och dom är ju som sagt blekta av solen, plus gamla slingor. Sen undrar jag om du skulle kunna hjälpa mig med bild på mellanblond hår med lila effekter jag har bara hittat mörkt hår. Tack på förhand Skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig:)

Hej! Ja jag tror att Revlons nutri color creme 200 blir fin på ditt hår. Den kommer att bli mer effektfull där det är som ljusast men det kommer bara bli snyggt! Här är två bilder som jag hittade, hoppas de ger dig lite inspiration!

Purple Hair

so pretty..I want purple hair but I could never do it

Bilderna är från Pinterest 

2 thoughts on “Läsarfråga, lila effekter

  1. Hej! Jag har blont hår med utväxt. Tänkte testa att slänga i revlon 200 violet i det, hur länge tror du att det sitter samt hur stor ”missfärgning” på mitt eget hår tror du det blir efter ett par urtvättningar.

    • Hej! Svårt att svara på det kan ta jättebra och sitta fast som bara den på det blonda håret. Om du också upprepar den kommer den att sitta ännu bättre. På din utväxt alltså ditt naturliga hår kommer den inte att ta någonting.
      Lycka till!

Kommentera

