Läsarfråga, ombré på kort hår

Hej! Först o främst måste jag säga att din blogg är grym, jag får så bra inspiration av den! Jag tänkte passa på att fråga dig en sak. Jag har en page och är naturligt brunhårig. Nu funderar jag om jag ska bleka lite i topparna och få någon ombré effekt men jag har bara sett långt hår i ombré. Vad tror du kan det bli snyggt i en page lång frisyr? 

Kram Angelica 

Hej Angelica!

Kul att du gillar min blogg och att du får inspiration, precis det jag önskar att mina läsare ska få! Ett kortare hår kan absolut ljusas upp i  topparna! Här hittade jag en ursnygg färg på ett kortare hår. Hoppas det gav dig lite inspiration till att våga färga.

Kram Sandra

Colour techniqueBilden hittade jag här

Kommentera

