Läsarfråga, honungsblond

Det är jätte kul att läsa din blogg! Jag undrar över en sak och hoppas du kan hjälpa mig.

Jag har ljusa slingor i hela håret och dom är lite för ljusa, jag skulle vilja ha en mer honungsblond nyans. Vilken av Revlons färgbomb ska jag köra på då? Jag har alltid kört på 1002 och nu är färgen alldeles för kall.
Tacksam för svar 🙂

Mvh Emma

Hej Emma!

931 Light Beige ger en fin varm ton och gör det även lite mörkare, hur mörkt du vill ha det kan du själv styra genom att låta den sitta i några sekunder i duschen eller låta den verka några minuter.  Vill du bara ha det varmare kan du testa 1003 Pale Gold  men den ger lite för lite effekt för det resultatet du vill ha tror jag.
Hoppas det gav svar på din fråga!
Har du en fråga? Mejla mig på fragafrisoren@hotmail.com eller lämna en kommentar i bloggen. 
Kommentera

