Flower Braid

En söt flätat blomma, bild härifrån 

5 thoughts on “Flower Braid

  1. Hej!

    Tittade runt i arkivet i din blogg och såg att du skrivit om att du tvättade ansiktet med honung!
    Gjorde du det varje kväll eller hur ofta i veckan bör man ungefär göra det? 🙂

    • Hej Mathilda! Ja jag tvättar ansiktet varje dag med honung 🙂 Jag brukar tvätta varje morgon och kväll, har jag använt mycket smink tar jag först lite sminkborttagning runt ögonen och sen tvättar jag resten med honung. Min hy mår väldigt bra av honung och jag har får lite mindre finnar! Någon gång i veckan låter jag den sitta lite längre som en ansiktsmask. Det ska vara den lite tjockare i burk, svensk och ekologisk.

      Kram Sandra

Kommentera

