Läsarfråga, lila hår av silverinpackning

Pastel hair....Bild från min Pinterest

Hej, tack för en grym blogg! Har en fråga som kanske är lite knäpp, men jag har väldigt ljust blont hår, med lite gula slingor här och var, . Om vi säger att jag skulle låta min silverinpackning sitta i riktigt länge, typ en timme, skulle jag kunna få till en ball lila färg på håret då, eller skulle det bara bli ojämnt och konstigt? Tack igen!

Hej! Vad glad jag blir att du gillar min blogg . 1002 från Revlon kan slå i lila men då måste då måste håret vara i princip vitt och slitet. Då kan det bli svagt lila eller gråaktigt. Vill du att håret ska få en lila ton kan du prova den mörkare tonen 200 violet. Exakt hur den blir är svårt att säga men har du den i länge kan den bli väldigt intensiv. Prova på en slinga först för att se.

Hoppas det gav svar på din fråga

Kommentera

