Läsarfråga, tips på lugg

Lugg

Hej! Tack för en väldigt bra blogg måste jag börja med att säga! Sen har jag en fråga. Jag har funderat på att klippa lugg ett tag nu. Jag har ganska högpanna och tror därför att det kommer passa mig bra. Nu har jag sidbena och långt hår. Tror du att det blir snyggt med en rak lugg som slutar vid ögonbrynen eller strax under alltså en ganska lång lugg? Du verkar vara duktig på att hitta bra bilder. Skulle du kunna ge mig lite tips på inspirationsbilder? 

Tack på förhand! 

Linda

Hej Linda!

Tack, vad glad jag blir att du tycker om min blogg! Jag tror att en lugg skulle passa bra på dig, har man en hög panna är lugg väldigt fint. Jag har hittat några bilder på en sån lugg som jag tror du vill ha. Om du kollar in min Pinterest finns det fler bilder där!

Lycka till!

 

2 thoughts on “Läsarfråga, tips på lugg

  1. Hej Sandra!
    Jag undrar ifall du kan hjälpa mig med en sak… Mitt hår är väldigt mörkbrunt, nästan svart. Det bruna ser man tydligt när jag är under solen eller ifall jag går i mörka kläder. Men nu så vill jag göra en förändring i form av slingor, och vill att det ska se så bra ut som möjligt. Jag är olivfärgad också, med bruna ögon. Så jag undrar ifall du kan komma med tips och rekommendationer på vad för färg och så? Gärna lite bilder också!

    Din blogg är super!

Kommentera

