Perfekta ögonbryn

EyebrowsHur snygga är inte de här ögonbrynen? Jag gillar sotningen också men det var ögonbrynen som jag fastnade för först på den här bilden. Jag gillar när ögonbrynen är fylliga, jag färgar mina men jag fyller ändå i dem för att få den här djupa täta känslan. Jag använder nästan bara skugga till ögonbrynen min favorit är Makeupstores tri brow men även Viva la Diva har en liknande som är minst lika bra till ett bättre pris. Använd en snedskuren pensel för bästa resultat!

2 thoughts on “Perfekta ögonbryn

  1. Hej!
    Jag har naturligt mörkblondt hår men har slingat det några rundor så just nu är det mellanblondt skulle jag säga. Jag har nu fått en jävligt lång utväxt (8 cm) som stör mig. Varför jag inte har färgat bort den är för att den inte störde mig innan den var så här lång, det var ganska fint faktiskt och smällte ihop men den andra färgen i mitt hår ganska bra. Men nu ska jag slinga utväxten (vill inte färga den då den är så lång och det känns osäkert och dessutom så gillar jag hår med skiftningar i) och undrar då, borde jag använda hätta eller inte? Jag har aldrig själv slingat mitt hår med hätta, bara min kompis men hon hade ingen utväxt då så jag har verkligen ingen aning om jag borde göra så eller inte. Tidigare har jag alltid kört på folieslingor och det har blivit jättebra, men jag har ändå undrat det här länge.
    Tacksam för svar!
    Sara

    • Hej Sara! Jag tycker du ska göra folieslingor! Det blir mycket bättre. Hätta är svårt att få bra och oftast kommer man inte så nära botten som man vill så att det blir som en utväxt. Sen kan det vara svårt med folie slingor också men har du gjort förut och det blivit bra tycker jag absolut att du ska göra med folie! Lycka till!

Kommentera

