Äntligen hemma

NamnlösBilder från  vecka på min Instagram, kan ni gissa var jag varit?

Som ni kanske märkt har det varit lite glest mellan inlägg senaste veckan. Jag har nämligen varit på en underbar semester och är nu hemma i Sverige igen efter 1,5 år i Frankrike. Jag är glad att jag fått så många nya läsare under senaste året och jag ska försöka att blogga lika mycket även nu när jag är hemma. Jag ska ikväll och imorgon försöka hinna svara på era frågor jag fått på mejl, jättekul att ni har så många frågor.

 

Kommentera

